Wednesday 8 February 2017

Mencari Händler Forex Malaysia

MenjadiTrader - Liku-liku Seorang Pedagang Matawang Salah satu cabaran terbesar apabila menjadi seorang trader forex secara solo di dalam persekitaran yang tiada orang lain yang juga merupakan trader adalah kehilangan FOKUS. Sepanjang bulan Januari 2017 rasanya aku sangat jarang Bukak MT4 dan apabila aku Melihat salah satu akaun Handel aku Yang tidak diletakkan Stop-Loss-Semakin Jauh negatif floatingnya, aku Semakin rasa menyampah dan Terus biarkan akaun tersebut hanyut dan akhirnya Pada 1hb Februari Yang Lepas, akaun tersebut Telah pun terkena Stop Out yang bermaksud berakhirnya riwayat akaun tersebut: Akaun XM MenjadiTrader Ashpro yang sudah terkorban Disebabkan aku terlalu degil tidak mahu menutup posisi dan mengharapkan USD Akan menguat VERKAUFEN, akhirnya akaun ini Telah pun terkorban setelah 6 bulan Lebih berada di dalam Dagangan. Begitulah kisahnya menjadi seorang Händler secara solo ni, gagal sebenarnya bukan terletak pada teknik tetapi lebih kepada diri sendiri. Aku duk cerita Pasal Kisah sedih aku je ni, mana jawapan kepada bagaimana untuk tidak menangis apabila akaun Handel leburnya Berikut adalah jawapannya: Pastikan modal Yang digunakan untuk den Handel mit Devisen bukan modal daripada duit keperluan Harian ataupun simpanan kecemasan. Di dalam apa jua jenis perniagaan, perlu diasingkan wang keperluan perniagaan dan wang keperluan peribadi. Ini adalah penting sebab bila wang keperluan dijadikan taruhan, emosi akan menguasai diri dan akhirnya emosi diri sendiri akan meranesisch babanan oleh keputusan yang dibuat oleh diri sendiri. Rugi itu sudah pasti tetapi untung tidak tahu lagi. Pemahaman di atas merupakan lumrah alam krieg kita sebagai manusia pasti akan matti suatu hari nanti tetapi takdir di waktu hadapan hanya tuhan sahaja yang tahu. Pepatah Inggeris daripada Benjamin Franklin Wenn Sie nicht planen, planen Sie, Dalam Handel, perancangan mestilah jelas ausfallen zu lassen. Biasanya kita perlu nilai dulu berapa yang sanggup kita rugi dan bukannya berapa yang kita nak untung, barulah kita boleh buat keputusan yang sebetulnya. Begitulah serbas sedikit coretan aku buat kali ini. Rasanya aku perlu muhasabah diri lebih sikit. Sebab tu biasanya orang yang berjaya ni dia akan ada mentor yang boleh felsigen diri mereka. Okaylah, sekischen dulu buat kali ini. Selamat mengharungi dunia handelnden akan datang. Penulisan kali ini adalah coretan mengenai satu pilihan yang terpaksa aku ambil apabila telah mengalami satu cabaran kewangan yang getir. Kisah aku bermula pada bulan Julai 2015 apabila cashflow kewangan aku dah mencapai paras defisit yang mana kehidupan aku sebenarnya sedang ditaja oleh kredit daripada institusi kewangan yang ada tanpa aku sedari. Pada waktu yang sama aku telah muat satu komitmen kewangan yang baru iaitu aku telah menjual kereta Proton Wira limousine premium keluaran tahun 1999 kepada Perodua Alza Erweiterte Edition. Hidup aku takdelah mewah mana Wortspiel. Kehadiran aku ke sebuah seminar yang berteraskan hartanah telah muat aku teruja untuk mengubah hidup aku dan keluarga. Einzahlung telah dibayar (tanpa resit) dan sesi Coaching Eins-zu-eins Bermula. Satu-Plan Yang Akan mengubah dunia kewangan aku telah dirancang dengan rapi dan aku hanya menuruti segala planen yang telah dirancang. Bermacam-macam dugaan terpaksa aku Hadapi kerana ianya melibatkan Permihonan pembiayaan peribadi serta kredit tanpa cagaran (kredit kad). Setelah dana diperolehi, sekali lagi Ablagerung dilaksanakan (juga tanpa resit) ke dalam satu schlucken pelaburan berasaskan konsep pajakan di luar negara. 11 bulan kemudian, kehidupan aku, dan keluarga, telah, menampakkan, sedikit, perubahan, positif. Tiba masanya untuk meneruskan apa dirancang ke peringkat yang lebih tinggi lagi. Ogos 2016 merupakan Titik permulaan kejatuhan kewangan aku setelah sekali lagi mengambil satu risiko kewangan Yang agak besar dengan membuat satu pembiayaan peribadi islamik menggunakan perkhidmatan daripada ejenbroker Yang mengenakan komisyen bayaran sebanyak 20 daripada Anzahl der Beiträge pinjaman Yang diluluskan bagi tujuan Reinvestition Ablagerung (memang tak pernah ada resit pun ). Bermula dengan pembayaran terenti dan muncul istilah geschäftliche Spende dan seterusnya Webseite offline, mimpi buruk untuk aku dan juga setiap pelabur yang aku telah bawa masuk telah pun tiba. Istilah paling sinonim adalah tersontot. Plan asal dengan unjuran awal akan membolehkan aku masuke ke peringkat seterusnya terpaksa diubah. Aku kini berkemungkinan akan berdepan dengan pihak institusi kewangan yang akan menuntut pembayaran bulanischen yang telah ditandatangani sebelum auszahlung tunai ke dalam akaun bank. Baki pembayaran pinjaman masih lagi terpaksa ditanggung dan positiv yang aku nikmati kini diganti dengan defisit yang lebih besar berbanding setahun sebelum ini. Aku Kuba mendapatkan bantuan Trainer tetapi Plan Erholung yang dicadangkan melibatkan modalen tambahan bernilai tidak kurang daripada RM3,500 dengan instrumen yang digunapakai tidak aku yakini iaitu krypto währung dan satu lagi Forex. Pengalaman aku sebagai seorang Einzelhändler Händler forex picisan menggunakan modal kecil-kecilan mengajar aku untuk tidak menggunakan modal atau Hauptstadt hasil daripada pinjaman disebabkan faktor emosi. Kelas forex yang dicadangkan yang telah aku hadiri juga menampakkan handeln yang menggunakan konsep hohes risiko yang tidak menepati citarasa dan gaya hidup aku. 2 Tinggal sahaja Jalan terakhir Yang tinggal, remortgage rumah yang aku Telah sewakan dengan nilai Yang Lebih tinggi dan juga menggunakan Kredit-Broker bagi menambah lagi modal bagi menutup Lubang Yang hanya Akan terbuka Kembali 4-5 bulan Akan datang. Malangnya permohonan remortgage aku tidak diluluskan Krankheitsbemerkung atau DSR yang terlalu tinggi. Aku pula tidak sanggup lagi melihat Darlehen Broker menikmati 20 daripada jumlah pinjaman yang diluluskan dibayar secara Bargeld di dalam sampul von Hand. Aku telah menemui jalan yang buntu. Trainer pula hanya mencadangkan untuk kuba membran haus refinanzierung setelah haus remortgage ditolak tetapi permohonan tersebut mungkin memakan masa yang agak panjang (paling cepat 2 bulan katanya) dengan kos-kos tambahan yang aku pun tidak pasti. Aku kesuntukan masa. Seperti kebiasaan, Google digunakan bagi mencari jalan penyelesischen. Satu Schlüsselwort paling terkenal di kalangan para pemilik hutang iaitu AKPK satu per satu aku baca dengan teliti. Setelah bersembang dengan rakan seofis, rupanya dah ramai daripada mereka yang dah beitreten Programm AKPK dan ada yang telah Wortspiel menyelesaikan masalah kewangan mereka. Gedächtnisthad hihai sehkhuang ni sejak aku misszahlung, telefon bimbit aku sentiasa berdering dengan panggilan daripada pihak institusi kewangan yang menuntut bayaran. Kebanyakannya aku tak angkat Wortspiel sebab aku tidak sanggup lagi menipu sunat bagi menyelamatkan diri aku. Pulak tu, dapat SMS lagi mengatakan tindakan undang-undang akan diambil dengan kos akan ditanggung oleh aku. Sungguh dahsyat notis-notis yang diberikan. Aku perlu pantas menyelesaikan kemelut ini sebelum melarat. Aku pun registrieren Siei aku di AKPK Website, masukkan butir-butir peribadi dan Buchtermin dengan kadar yang segera. Hari Ernennung pun tiba, aku terus ke Maju Junction Einkaufszentrum bawak kereta terus parken naik atas tingkat 8, hanya beipapa tapak keluar daripada parkplatz terus jejak kaki di pejabat AKPK Cawangan Kuala Lumpur. Berbekalkan semua Dokumen Yang diperlukan dan juga laporan CCRIS Yang drucken boleh dibuat di setiap cawangan AKPK Sekarang ni, aku diberikan Nombor dan penantian Penuh Debaran bermula: Forex Broker Malaysia Wollen Sie in diesem Broker-Liste sein eine E-Mail schicken an: brokersforextraders Die Bank Negara Malaysia ist die Zentralbank des Landes und verwaltet den Ringgit. Regulatorische Zuständigkeiten sind der Securities Commission Malaysia überlassen, die ihren Hauptsitz in Kuala Lumpur hat. Die Securities Commission beaufsichtigt börsengehandelte Produkte sowie Rohstoff - und Devisen-Futures und die Aktivitäten von Brokern im Land. Verordnungen wurden jedoch nicht aktualisiert, um den Handel mit Devisenhandel unterzubringen, und in einigen Fällen haben Verlautbarungen von Regierungsbeamten vorgeschlagen, dass einige Formen des Handels illegal sein können. Die Suche nach einem juristischen Pfad beinhaltet oft das Haften mit lokalen Banken, die nicht unterstützen Hebel in irgendeinem Ausmaß. Zentralbanker sind berüchtigt dafür, Spekulationen in jeder Form zu entmutigen, aber Handelswährungspaare, die nicht die Ringgit betreffen, sind akzeptabel, eine Interpretation, die darauf abzielt, die Währungsströme in Malaysia zu beschränken und Audit Trails für Steuereinnahmen zu bewahren. Islam ist auch die offizielle Religion von Malaysia, und 16,5 Millionen Muslime bilden fast 60 der Gesamtbevölkerung der Nationen. Lokale Forex-Broker sind verpflichtet, spezielle islamische Rechtskonten anzubieten, um diesen größeren Sektor potenzieller Händler anzuziehen, doch der lokale Fatwa-Rat hat entschieden, dass der Handel in Devisenmarktmärkten gegen ihre Grundsätze verstößt. Die Fatwa hat jedoch nicht die Befugnis, ihre Urteile durchzusetzen, und es sollte gesagt werden, dass islamische Juristen in anderen Teilen der Welt mit dieser lokalen Entscheidung nicht einverstanden sind. Wenn Sie ein Muslim unter Berücksichtigung Einzelhandel Devisenhandel sind, dann achten Sie darauf, die vielen Materialien im Internet zu überprüfen und erreichen Sie Ihre persönliche Bewertung, bevor Sie als Ihr Gewissen Führer Sie. Einmal an diesen Hürden vorbei, muss ein aufstrebender Händler einen Geschäftspartner aus einer Vielzahl von möglichen Forex-Brokern auswählen. Um sich vor Betrug zu schützen, wird dringend empfohlen, dass Sie die Zeit investieren, die es dauert, um eine ausführliche Überprüfung abzuschließen, bevor Sie Ihre endgültige Entscheidung treffen. Sicherheit und Sicherheit sollten nach Ihren Prioritäten am höchsten sein. Überprüfen Sie die Anmeldeinformationen mit den Behörden, stellen Sie sicher, dass es wirklich ein lokales Büro, um Ihre Bedürfnisse zu unterstützen, und überprüfen Sie die Qualität Ihrer kurzen Liste mit anderen Händlern in diesem Bereich. Achten Sie darauf, Offshore-Firmen zu vermeiden. Das Drücken Ihrer gesetzlichen Rechte in einer ausländischen Gerichtsbarkeit kann ein Albtraum wartet, um zu geschehen. Die Wahl der besten Broker unter den vielen verfügbaren Angeboten kann eine schwierige Aufgabe, aber mit unserer Hilfe, wir hoffen, dass Sie es einfacher finden. Wir haben die oben genannten Liste von einigen der renommiertesten und kompetentesten Forex Broker auf dem Markt vorbereitet, und da Sie nichts verlieren, indem Sie einen Blick, ist es eine gute Idee, es zu überprüfen, bevor Sie eine endgültige Entscheidung über Ihre Forex-Broker treffen OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Schweden Der Handel mit Devisen an der Marge hat ein hohes Risiko und ist möglicherweise nicht für alle Anleger geeignet. Der hohe Grad der Hebelwirkung kann sowohl gegen Sie als auch für Sie arbeiten. Vor der Entscheidung, in Devisen zu investieren, sollten Sie sorgfältig überlegen Sie Ihre Anlageziele, Erfahrung und Risikobereitschaft. Keine Informationen oder Meinung auf dieser Website sollte als eine Aufforderung oder ein Angebot zum Kauf oder Verkauf von Währung, Eigenkapital oder andere Finanzinstrumente oder Dienstleistungen genommen werden. Die Wertentwicklung in der Vergangenheit ist kein Hinweis auf die zukünftige Wertentwicklung. Bitte lesen Sie unsere rechtlichen Hinweise. Kopie 2017 OptiLab Partners AB. Alle Rechte vorbehalten.


No comments:

Post a Comment